Seuran uudet veryttelypuvut
Seura on päättänyt hankkia uusia veryttelypukuja, paitoja ja shortseja.
Klikkaa otsikkoa ja näet mallit ja lisätietoa...
Kaikki tuotteet ovat Niken valmistamia ja ainakin minun mielestä laadukkaan
oloisia. Myös koot tuntuvat olevat normaalit. Minä käytän L-kokoa ja kaikki
tuotteet L-koossa ovat minulle soopivia. Kirjaudu sisään ja katso miltä
vaatteet näyttävät minun päälläni.
Sitovat tilaukset sähköpostilla minulle simo at kets piste fi tai hallin seinälle.
Vaatteita on mahdollista sovittää tulevana lauantaina 11-13 välisenä aikana sekä
sunnuntai-iltana 21-22. Ensi viikolla voit sovittaa ainakin keskiviikkona 20-21.30
välisenä aikana
Tässä tuulipuku (67€ plus logon painatatus, joka on alle 10 €)

t-paita (24€ plus painatus)

tekninen t-paita (15 €, todella edullinen ja mukavan tuntuinen)

shortsit (34€)

| < Edellinen | Seuraava > |
|---|

